کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • پنجشنبه 06 خرداد 1400
  • , ,
  • 701 بازدید
  • 0 نظر

 آگوئرو: همین‌ها می‌خواستند من را بکشند!

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی مدعی شد فعالیت های آنلاین او ربطی به عملکردش در دنیای فوتبال ندارد

http://s3.picofile.com/file/7703521070/ea5opxvvnafkcjdmsco.gif

سرخیو آگوئرو با شکستن رکورد وین رونی در گلزنی برای یک تیم در لیگ برتر، به رکورد 184 برای منچسترسیتی رسید تا خداحافظی آبرومندانه ای با این تیم داشته باشد. در یک سال اخیر سرخیو آگوئرو بازی های زیادی را به علت مصدومیت از دست داده و به شدت مورد انتقاد به خصوص در کشور خودش قرار گرفته بود. حالا و هنگام ورود به اردوی تیم ملی آرژانتین، سرخیو آگوئرو با قدرت پاسخ همه این انتقادات را داده است.

سرخیو آگوئرو گفت: "همه آنهایی که می گویند آفرین سرخیو، چه رکورد فوق العاده ای، همان هایی هستند که تا چند ماه پیش می خواستند من را بکشند. اما خب، شما نمی توانید چیزی بگویید و من ترجیح می دهم روی بازی های تیم ملی آرژانتین متمرکز باشم، حتی اگر بدانم همه منتظر اشتباه من هستند. البته می دانم اگر در ترکیب تیم ملی نیز اتفاقی رخ ندهد همه اولین چیزی که می گویند در مورد من خواهد بود."

در کشور آرژانتین، فعالیت های آنلاین آگوئرو انتقاد شدید طرفداران و رسانه ها را به دنبال داشته است. آگوئرو در این رابطه گفت: "من اهمیتی نمی دهم که آیا آنها کارهای من را دوست دارند یا خیر. فعالیت من به این دلیل است که علاقه دارم اوقات خوشی را با مردم سپری کنم. برخی می گویند آگوئرو همیشه نشسته، به فکر فوتبال نیست و به همین دلیل است که مصدوم می شود، اما این فعالیت های من در دنیای آنلاین چه ربطی به فوتبال دارد؟"

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها