کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • یکشنبه 09 مهر 1396
  • , ,
  • 590 بازدید
  • 0 نظر

چلسی 0_1 منچستر سیتی:شکار چلسی در استمفورد بریج

در مهم ترین و حساس ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر انگلیس تیم های منچستر سیتی و چلسی از ساعت 20:00 در ورزشکاه استمفورد بریج به مصاف یکدیگر رفتند.


http://s3.picofile.com/file/7703521070/ea5opxvvnafkcjdmsco.gif

منچستر سیتی که قدرت صدرنشینی خود را از سوی همشهری اش در خطر می دید و این رتبه را از دست داده بود، برای بازپس گیری رتبه صدر جدول با تمام وجود در دیدار برابر چلسی قدرتمند که با آنتونیو کونته به هیچ تیمی باج نمی دهد ظاهر شد.

 

دو تیم با ترکیب ذیل برابر یکدیگر قرار گرفتند:

 

چلسی: کورتوا- آسپلیکوئتا- رودیگر- کیهیل- کریستنسن- آلونسو- کانته- باکایوکو- فابرگاس- هازارد- موراتا

 

سیتی: ادرسون- واکر- استونز- اوتامندی- فرناندینیو- دلف- دی بروین- سیلوا- سانه- استرلینگ- گابریل

 

در جریان این دیدار در نیمه اول ابتدا بازی بسیار محتاطانه از سوی چلسی دنبال شد و دو تیم در اواسط نیمه اول روی به بازی هجومی آوردند تا ماحصل آن به ضرر چلسی باشد! چرا که در دقیقه 35  آلوارو موراتا که این روزها بر روی موج گلزنی خود سوار بود، دچار مصدومیت شد و از زمین بازی  به بیرون انتقال داده شد تا ویلیان برزیلی جای وی را در ترکیب بگیرد و نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

در نیمه دوم دوم منچستر سیتی کار را با فشار بیشتری دنبال کرد و در دقیقه 67 توسط کوین دی بروین بلژیکی موفق به گلزنی شد تا نتیجه کار در خانه حریف 1_0 به سود این تیم رقم بخورد.

 

چلسی که قوی هجومی خود را با خروج موراتا از دست داده بود، هرچه تلاش کرد تا نتیجه کار را به تساوی بکشاند ناموفق بود تا در نهایت شاگردان گواردیولا بتوانند 3 امتیاز حساس این بازی را از آن خود نمایند.

 

منچستر سیتی با کسب این 3 امتیاز 19 امتیازی شد و بار دیگر به صدر جدول رقابت های لیگ جزیره بازگشت، چلسی نیز با پذیرش این شکست 13 امتیازی و در رتبه چهارم جای گرفت.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها