کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • یکشنبه 22 مرداد 1396
  • , ,
  • 618 بازدید
  • 0 نظر

برایتون 0 - 2 منچستر سیتی ؛ پیروزی سیتیزن ها در اولین بازی

در آخرین دیدار عصر امروز لیگ برتر انگلستان تیم های منچستر سیتی و برایتون به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 - 0 شاگردان پپ گواردیولا همراه بود .

آخرین دیدار عصر امروز لیگ برتر انگلستان از ساعت 21 بین تیم های برایتون و منچستر سیتی در ورزشگاه آمریکن اکسپرس استادیوم برگزار شد که در نهایت شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با نتیجه 2 - 0 حریف خود را از پیش رو بردارند . گلهای منچستر سیتی را در این دیدار سرخیو آگوئرو در دقیقه 70 و لویس دان(گل به خودی)در دقیقه 75 به ثمر رساندند .

 

منچستر سیتی که در دیدارهای تدارکاتی پیش فصلش صرف نظر از بازی اول این تیم مقابل منچستر یونایتد که تنها باخت تور پیش فصل سیتیزن ها بود ، در چهار دیدار بعدی اش به پیروزی رسیده بود و با شرایطی خوب پای به ورزشگاه آمریکن اکسپرس استادیوم باشگاه برایتون گذاشت . از همان ابتدای بازی شاگردان گواردیولا سبک بازی مورد علاقه پپ گواردیولا که فوتبال مالکانه است را در دستور کار قرار دادند و حریف خود را تحت تاثیر بازی خود قرار دادند اما این برتری سیتی در حفظ توپ ثمری برای آنها در نیمه اول نداشت و این بازی در نیمه اول با حساب مساوی بدون گل به پایان رسید .

 

در نیمه دوم گواردیولا دست به ترکیب تیم خود نزد و همان شیوه نیمه اول را در پیش گرفت تا در نهایت آگوئرو مهاجم آرژانتینی سیتیزن ها موفق شد در دقیقه 70 قفل دروازه برایتون را باز کند و منچستر سیتی را 1 - 0 پیش بیاندازد . تنها 5 دقیقه پس از این گل لویس دانک مدافع برایتون با گل به خودی که وارد دروازه برایتون کرد حساب کار را 2 -0 کرد و این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید .

 

منچسترسیتی با کسب این پیروزی موقتا در رتبه دوم قرار گرفت و برایتون هم با پذیرش این شکست در رتبه نازل نوزدهم ایستاد .

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها