کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • یکشنبه 12 مهر 1394
  • , ,
  • 801 بازدید
  • 0 نظر

پیگرینی: آگوئرو در شرایطی که مصدوم بود اینگونه عالی کار کرد

مانوئل پیگرینی سرمربی منچستر سیتی اذعان داشت سرخیو آگورئو کار بزرگی انجام داده است که در شرایطی که بین دو نیمه مداوا شد در نیمه دوم اینگونه ظاهر شد.

 

به ادامــــــــــــــه مــــــــطــــــلـــــــب بروید

نیمه اول دیدار امروز منچسترسیتی مقابل نیوکاسل در حالی با تساوی ۱-۱ به ‏پایان رسید که آگوئرو تک گل تیمش را به ثمر رساند اما به دلیل مشکل همسترینگ، بین دو نیمه، تحت ‏نظر کادر پزشکی قرار گرفت.‏
ستاره آرژانتینی با آمادگی بهتری نیمه دوم را شروع کرد و در فاصله ۱۷ دقیقه، ۴ گل دیگر زد تا نقشی ‏پررنگ در پیروزی ۶-۱ سیتی داشته باشد. ‏
پیگرینی که در اواسط نیمه دوم آگوئرو را تعویض کرد، به خبرنگاران گفت:

-

برای آگوئرو خوشحالم؛ او ‏شایستگی اش را داشت. او سرنوشت ساز شد. در بازی قبلی، او موقعیت هایی را از دست داد اما آرامشش ‏را حفظ کرد و این بسیار کلیدی بود. برای اینکه او را در سطحی مانند دیدار امروز ببینیم، او باید همچنان ‏خوشحال باشد؛ همین طور هواداران.‏ او مهاجم متفاوتی است. او بین دو نیمه تحت مداوا قرار گرفت.
اگر به او زمان بیشتری می دادیم، می ‏توانست باز هم گل بزند اما باید مراقب آمادگی اش می بودیم زیرا ممکن بود مصدوم شود. ‏ دیدن اینکه یک بازیکن ۵ گل بزند، فوق العاده است. مهمترین مسئله این است که سرخیو این کار را در ‏دیداری دشوار مانند دیدار امروز انجام داد؛ دیداری که ما در آن ۱-۰ عقب بودیم.

 

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها