کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • یکشنبه 06 دی 1394
  • , ,
  • 871 بازدید
  • 0 نظر

منچستر سیتی 4-1 ساندرلند؛ پیروزی قاطع سیتیزن ها در اتحاد

 

منچستر سیتی که در دیدار گذشته خود برابر آرسنال با شکست روبرو شده بود، برای جبران ناکامی خود به مصاف ساندرلند در هفته هجدهم رفت و موفق به شکست این تیم شد.

به ادامــــــــــــــه مــــــــطــــــلـــــــب بروید

 

 

سیتی که در هفته ی گذشته در یک دیدار حساس برابر آرسنال مغلوب شده بود و جایگاه دومی خود را از دست داده بود، باید در هفته ی هجدهم لیگ برتر انگلیس در خانه به میزبانی از ساندرلند قعر جدولی می پرداخت، دیداری که به حیث باقی ماندن در کورس رقابت برای سیتیزن ها بسیار با اهمیت بود.

 

در جریان این دیدار ابتدا در دقیقه ی رحیم استرلینگ که به حضور خود در این تیم افتخار می کند موفق شد گل برتری را برای منچستر سیتی به ثمر برساند، سپس در دقیقه ی 18 یحیی توره که با انتقاد های زیادی روبرو شده است موفق به گلزنی برای سیتی شد تا کار ساندرلند بسیار دشوار شود.

 

پس از آن در دقیقه ی 22 ویلفرد بونی توانست گل سوم را برای سیتی به ثمر برساند تا نتیجه ی کار در همان آغاز کار 3-0 به سود این تیم شود، کوین ده بروین در دقیقه ی 54 گل چهارم را برای سیتی به ثمر رساند تا عملا کار ساندرلندی ها تمام شده باشد، و در نهایت در دقیقه ی 59 فابیو بورینی توانست یکی از گل های خورده را برای ساندرلند جبیران نماید تا این دیدار با نتیجه ی 4-1 به سود منچستر سیتی پایان بیابد.

 

منچستر سیتی با کسب این 3 امتیاز  35 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال به فاصله ی 1 امتیازی این تیم در رده سوم باقی ماند، ساندرلند نیز با پذیرش این شکست سنگین با همان 12 امتیاز در رده 19 به کار خود ادامه داد.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها